Január 14


 

Minden a lehető legrosszabbul indul, én most lábalok ki a betegségből az Attila most kezdi az arcüreggyulladást. Bevittük gépátvételre az autót délután 4 órakor, ott még volt bőven  mit csinálnunk. Itt matricáztuk véglegesre az autót és befejeztük a cuccok berámolását, ezzel is sok időt veszítettünk a pihenés rovására., mert 9 óra után értünk haza Amire ágyba kerültük éjfélre.


 

.Január 15


 

A Rajt napja. Az Attilát úgy kellett kirugdosni reggel az ágyból 5 órakor. Megállapítottuk, hogy ugyanolyan szarul van mint tegnap, de végül úgy döntöttünk, elindulunk. Bementünk a rajt helyszínre, még rámolgattunk egy kicsit, majd búcsúzkodás a családtól, barátoktól.    Sikeresen elindultunk, de az első állomásunk Székesfehérvári ügyeletes gyógyszertár ahol legalább 40 ember ált előttünk, ezt a sort nem vártuk ki. De ha itt vagyunk Fehérváron akkor megkeressük azt a helyszint ahol a polgármester várja a Bamako résztvevőit. Megtaláltuk és megvendégeltek pogácsával és forró teával .Váltottunk  néhány szót és utána irány a határ.


 Nemsokára  átlépünk Szlovéniába. 


Otthoni hívást kaptunk, hogy Lentinél levan zárva az autópálya balesett miatt. Tehát  kikerültük  Lentit. Köszönet Kálmánnak ki többek között kísér minket a nyomkövetőn. ÉLJEN A VALÓVILÁG!  J


 A nyomkövetőnek van előnye és hátránya is, mert így kapunk SMS –t ,hogy: Megint miért álltok? Pedig mi haladtunk a lehető legjobban, csak az állapotunk hátráltatott. Attila miatt aggódtunk, de végül én (Imi) belázasodtam rendesen. (38.8) Ati is lázas, elképzelhető, hogy arcüreg gyulladása van. Arcának jobb oldala feszül és fel van dagadva, pedig nem bántottam. J Hozott antibiotikumot  ami  viszont szétmarja a gyomrát. Gondolkoztunk rajta, hogy új csapatnevünk lesz: Gödhösök néven. Végül beértünk Genovába hajnali 3 óra körül. Igaz én nem sokra emlékszem, olyan szarúl lettem a végére már. Felváltva vezettünk. Úgy volt, hogy a végén már én vezetem a kocsit be a mai célba, de miután olyan szinten rázott a hideg, mint egy mosógép, így inkább megkértem Atit vegye vissza a volánt, bár már Ő is  végét járta. A legvégén rengeteg feladatot kihagytunk, már nem bírtunk koncentrálni. Hiába a láz nagy úr!


 Ati Genovában körbejárt pár szálláslehetőséget. Végül egy 3 csillagosban talált helyet. Volt kb 2,5 óra alvásidőre helyünk, hát kivettük. Nem érte meg, de legalább egy jót  fürödtünk és

Puha ágyban nyugovóra tértünk fél 4 körül.

 

 

sziasztok: IMI


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mcg-films-team.blog.hu/api/trackback/id/tr482591629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása