SZMOGRIADÓ ?

2009.01.13. 18:16

 

Egy gondolat a  szmogriadóról.

Én mikor megkaptam Villám Géza levelét arról, hogy a páros rendszámú autókat úgy húzassuk ki a rajtvonalról, jót nevettem rajta. Bevallom azt hittem viccnek szánta. Nagyon muris lesz ahogya fél mezőnyt úgy rángatják át majd rajtvonalon, az egész világ rajtunk fog derülni. Mert, hogy a mi rendszámunk is páros természetesen. Ugyanakkor elgondolkoztató az, hogy a húzatással nem okozunk e nagyobb problémákat. Gondolok itt a balesetveszélyre például. Azt már meg sem említem, hogy ha egy autó húz egy másikat sokkal több káros anyagot ont a levegőbe  mint  egyedül.  Szóval ,nem tudom ezen hol nyerünk, inkább vesztünk. Ráadásul csináljuk a problémát magunknak és a többi autóstársunknak azzal hogy 600 autót húzatgatunk a városba csoportosan.

Szerintem tiszta VICC!

Remélem 17.-ére már tiszta lesz a levegő, és megoldódik magától a dolog!

macGyver-MCG FILMS TEAM (74)

A bejegyzés trackback címe:

https://mcg-films-team.blog.hu/api/trackback/id/tr34875362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása