SOK A MUNKA...2008.12.21

2008.12.21. 17:22

Már rég írtam, de éppen ezért itt az ideje.

Az elmúlt jó pár nap, nem kevés gondolkodással töltötte ki agyunkat. Komoly gondot jelentett számunkra, hogy egy korábbi szponzorunk egyszerűen eltűnt. A maga mögött hagyott 1 milliós igéretével és kézfogásával együtt. Na, nem ez volt az első ilyen, de ez elég érzékenyen érintett bennünket, hiszen az idő már nagyon fogy, és a pénz is. Beleértve itt az ünnepeket, már nem nagyon lesz idő új szponzorok után futni. Keserű szájízzel,de Vader nagyúr megpróbálkozott egy utolsó szalmaszállal, bízva annak sikerében.

A REHAB RÁBA KFT korábban is nagyon pozitiv hozzáállása, most is gyümölcsöző lett.

Hiányzó készleteink anyagi támogatását 400.000Ft +ÁFÁVAL megtoldották. Hangsúlyozom, korábban is nagy anyagi támogatónk volt. Cserébe természetesen újabb reklámfelületeket bíztosítunk számukra, hiszen ez mégis csak üzlet és nem a két szép szemünkért kapjuk.

Nagyon köszönjük JENCI!!!

Úgy döntöttünk, hogy tartunk egy leltárt ,mivel kezd káosz lenni, hogy mi van meg és mi nincs. Ebből listát készítünk és így remélhetőleg jobban átlátható lesz a már elvégzett és még elvégzendő feladatok sokasága.

Mint mac Gyver, megint rengeteg szerelni való lett. Kiderült ,hogy a Cb rádió súg-búg és nem igazán úgy működik ahogy kéne. Még jó, hogy teszteltem. Ha így indultunk volna el , kb Fehérvárnál kidobtam volna már a kocsiból, annyira idegesítően búgott és recsegett.

Na de megoldódott, egy új antennával. Most hibátlan.Ugyanakkor még erősebb végfok is lett bele rakva. Biztos, ami biztos:-)

INVERTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na ez nagy szívás volt. Főleg a beszerelés. De már ott kezdődtek a problémák, hogy figyelmetlenül rendeltem meg, és nem néztem, hogy 12V ról nem 220 Voltot csinál, hanem 110 Voltot! Puff neki!!!Ugyanakkor legnagyobb meglepetésemre örömmel konstatáltam ,hogy minden készülékünk 110 Volt -ról is működik.Ezt a mákot:-)

Úgyhogy elkezdtem beszerelni. Persze a bonyodalmak folytatódtak.Elötte szét kellett szednem, és egy lengőaljzatot (dugalj) belekötni,mivel ezen amerikai dugalj volt.Naná, hogy nem kompatibilis!!! Mindig örültem ezeknek a szabvány variációknak! Na de ez is meglett, most már szerettem volna bekötni és kipróbálni.

Na a szerelés részeleteit nem taglalom,a lényeg az, hogy 20 x szedtem ki és raktam vissza, mire jó lett. De őszintén szólva ,nem bízom benne....Kérdés, meddig fog működni:-( Valahogy annyira MADE IN CHINA:-)

A Biztonság kedvéért 2 darab lett a kocsiba betéve:-)

Szerintem annyi áramot fogyasztanak,hogy hó végén még az EON -tól is csekket kapunk:-)

macGyver

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mcg-films-team.blog.hu/api/trackback/id/tr41835307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása