Már majdenem elfelejtettem megosztani a hallgatósággal, hogy a készülődés alatt mindketten új becenevet ragasztottunk egymásra.Talán elég találó is lett szerintem.

Hogy ki is az a Vader nagyúr? Természetesen Kornél az ki ilyen néven él tovább, legalább is ezen a blogon mindenképpen. De gondolkozik , hogy felveszi végleg ezt a nevet. Hogy honnan jött a név? Van Neki egy érdekes szokása,mégpedig ha valamire elkezd koncetrálni, akkor éppen olyan hangot ad ki mint Dart Vader. Elkezd fújtatni,szuszogni. Na nem álmában, hanem fényes nappal. Remélem a lézerkardot nem hozza magával...:-)

A McGyver név pedig, ha valaki ismer, el sem kell magyarázni,miért pont én lettem. Az én felfogásom szerint, adj egy rágót, csinálok belőle egy 3000 cm3-es turbós motort. Vagy fából vaskarikát:-)  tulajdonképpen mindegy:-) Ha valaki olyan szemtelenül fiatal, hogy nem látta a MacGyver-t, sűrgőssen pótolja!

 

Szóval a mai naptól ezeken a neveken is felbukkanunk majd:-)

Most ,hogy kinéztem az ablakon látom,hogy Vader nagyúr ma robogóval jött beszerelni a CB rádiót! Ezt le kell fényképezzem Nektek:-), ilyet még nem láttatok:-))))))

 

 

 

 

 

MacGyver

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mcg-films-team.blog.hu/api/trackback/id/tr49807968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása